Øreakupunktur

Øre akupunktur har som behandlingsform været kendt i århundreder og tager sit udgangspunkt i menneskets balance.

Ubalancer = sygdom, smerter eller andre skavanker

Hele menneskekroppen afspejler sig i øret på samme måde som på fødderne ved zoneterapi = Mikro Zoneterapi

Når sygdom eller ubalancer opstår i kroppen, vil der også i øret opstå ømme trykfølsomme punkter, der refleksmæssigt svarer til ubalancen i kroppen.

Hvordan foregår øreakupunktur?

Fine akupunkturnåle ½ til 1 ½ mm stikkes ind i huden. Nålene sidder i ørerne min 20 minutter og udøver deres virkning.

Imens kan du vælge at få zoneterapi for især udrensning eller det du bliver behandlet for.

Derefter kan du få små permanåle eller så plastre med frøkugler/magneter, som bliver siddende i øret til de selv ryger ud fra få dage til flere uger.

NB! Hvis permanåle pludselig giver stærk smerte – tager du dem selv ud med det samme. Eller kontakt mig!

Øreakupunktur – uden nåle

Er du nervøs for nåle, er der effektiv hjælp at hente fra øreakupunkturen – uden brug af nåle.

I stedet bruges små plastre med frøkugler/magneter, der placeres over de belastede punkter.

Plastrene med de små frøkugler/ magneter kan sidde i 1 - 2 uger og skal jævnligt aktiveres ved let massage i den tid de sidder fast.

Plastrene kan tåle almen bad og hårvask og kan uden videre tages af.

NB! Ved stærk smerte ved og omkring plasterne - fjernes de uden besvær eftersom det er plastre.

NB!
I forbindelse med Rygestop og Appetitregulering/Vægtregulering er beslutningen din – ikke andres.

DU skal være 100 % klar!

Akupunktur tager toppen af trangen og styrker din vilje.

Nålene hjælper 40 % - de sidste 60 % er DIG SELV!

Øreakupunktur virker positivt på:

- Lidelser i bevægeapparatet (muskel- og ledsmerter)

- Kroniske samt akutte skader

- Allergier

- Smerter

- Migræne og hovedpine

- Hormonelle lidelser - hedeture

- Følelsesmæssige problemer

- Angst

- Stress

- Sorg

- Lette depressioner

- Rygestop

- Appetit- / vægtregulering

Vidste du:

At hele menneske kroppen er afspejlet i øret. Så man kan ramme alle punkter i kroppen, med en nål.

Vil du vide mere eller booke tid?
Kontakt mig på mobil 20 20 55 30

Er det NADA du søger?